AtomyAza Mall Homepage DiMuat Naik Ke Ruang Maya Internet

Seperti dinyatakan dalam posting sebelumnya, kini homepage Aza Mall Atomy sudah dimuat naik ke ruang internet. Ini berarti waktu pelancaran rasmi Aza Mall kian hampir iaitu setelah rangkaian berbagai produk keperluan harian yang dikatakan mencecah 50,000 jenis, selesai diupload ke mall online Aza Mall oleh pasukan IT Atomy Korea. Dengan puluhan ribu pilihan produk terpilih berbanding ratusan yang ada di mall online Atomy sekarang, sudah pasti jualan akan meroket berkali ganda. Orang ramai akan menjadi lebih tertarik untuk berbalanja di AtomyAza Mall kerana selain pilihan produk yang banyak, tiap belian produk juga akan mendapat point (PV) yang akhirnya menghasilkan pendapatan bukan sedikit kepada ahli ahli/pengguna.

Klik url www.atomyaza.com/english ini jika ingin ke homepage mall tersebut atau anda boleh juga klik tombol Aza Mall di bahagian atas laman blog ini.

Sedar kah anda bahawa jika menjadi ahli di AtomyAza (percuma) dan membeli belah barang keperluan di mall online Korea ini, potensinya amat besar sekali. Dengan hanya perkenalkan kelebihan berbelanja di mall ini kepada hanya 2 kawan, jiran atau siapa saja, anda berpeluang mendapat pendapatan sampingan lumayan dari Pelan Binari Global Infiniti AtomyAza (ini jarang sekali dijumpai dimana mana pun syarikat lain).

Bersedialah jika anda ingin benar benar mahu menjana duit sambil satai santai berbelanja barangan keperluan harian. Hubungi kami jika anda masih tidak jelas tentang hal ini. JIka ada mall yang menghargai anda sebagai pelanggan setia dengan mengembalikan sebahagian keuntungan mereka kepada anda, kenapa masih terus berbelanja di mall yang tidak pun pernah menyumbangkan apa apa kepada anda sedangkan sudah puluhan tahun anda setia membeli belah dari mereka?

Jadilah pengguna pintar kerana apa yang selama ini kita telah belanjakan untuk keperluan harian, seharusnya ia juga dapat menjana setidaknya sedikit pendapatan sampingan buat diri dan keluarga. Dan ini akan boleh anda nikmati di AtomyAza Mall nanti.


Baca juga Pelancaran Rasmi AtomyAza Mall di Korea 

No comments:

Post a Comment