Kelebihan Lipstik Korea Atomy Yang Kian Digemari Wanita

Produk penjagaan kecantikan kulit, makeup mau pun gincu (lipstick) buatan Korea Selatan memang menjadi kegilaan wanita di seluruh dunia. Korea Selatan khususnya kota Myeongdong menjadi tumpuan para pelancung sepanjang masa bagi mendapatkan produk produk skin care dan kosmetik berkualiti tinggi malah selamat. Sebahagian produk produk yang dijual di sana adalah hasil keluaran Kolmar Korea termasuklah rangkain yang diedarkan oleh Atomy di pasaran dunia hari ini, Malah kilang kosmetik terbesar di dunia hasil kerjasama Atomy-Kolmar sedang dibina lgi di negara China?

Lipstik Korea Atomy ikut menjadi kegilaan para remaja dan wanita masa kini. Berikut adalah antara beberapa kelebihan gincu (lipstik dan lipcare) berkenaan untuk pengetahuan anda dan kenapa anda harus mencubanya:

💋 Gincu Atomy dengan tekstur yg licin bak sutera dan pilihan warna yang berkilauan, kaya dengan pelembap semulajadi.
💋 Gincu Atomy adlah jenis Glossy (berkilau) yang tampak menarik bila dipakai.
💋 Diformulakan secara semulajadi agar pengguna tidak was-was untuk menggunakannya dan tidak mempunyai kesan sampingan seperti alergi, atau keradangan walaupun pada tahap penggunaan yang berlebihan.
💋 Teknologi Kompleks Multi Peptide (protein kecil terpecah daripada kolagen), memberikan kesan baik anti penuaan/kedut pada pemakai.
💋 Terdapat pelbagai pilihan warna yang mempesona dari pilihan warna terang hinggalah warna natural (semulajadi).
💋 Penggunaan minyak zaitun dan vitamin E adalah untuk memberikan nutrisi yang mencukupi dan juga keanjalan pada bibir.
💋 Bertindak sebagai perlindungan daripada pencemaran alam sekitar.
💋 Vitamin E melindungi permukaan kulit bibir dan menjaga bibir anda agar kelihatan bersih dan menarik sepanjang masa.
💋 Baham pelempab didalamnya membantu melembapkan bibir agar bibir tidak kering dan pecah atau kelihatan berkedut.
💋 Penggunaan bahan bahan semulajadi memastikan agar bibir sihat. 100% bebas dari  lemak haiwan, Talc (sejenis bahan perindustrian), Benzophenone, Paraben dan Surfactant perindustrian yang boleh memudaratkan kulit dan kesihatan.
💋 Tidak mengandungi Lead (timah) yang kebanyakannya terdapat pada gincu murah yang membuat gincu bertahan lama pada bibir.
💋 Di rekabentuk dengan bentuk tempat gincu yang menarik dengan penutup bermagnet.



Lipstick Atomy ini boleh merawat dan melembabkan bibir kerana texturenya yang lembut dan rata, bibir yang kering akan tampak segar, menambah seri wajah pemakai. Pembungkusannya pula siap ada magnet lagi (high quality) dan tidak perlu bimbang lipstick anda akan patah atau rosak bila di simpan dalam handbag atau terjatuh secara tidak sengaja.

Ingin rasai sendiri rahsia bibir mungil gadis gadis Korea? Cuba lah gincu Atomy hari ini!


No comments:

Post a Comment