AzaMall Atomy Rasmi Dilancarkan Di Korea Pada 24 December 2019

AtomyAza Mall telah dilancarkan secara rasmi di Korea Selatan 2 hari lepas iaitu pada 24/12/2019. Namun untuk permulaan selama tempoh 1 tahun, ia hanya dibuka kepada warga tempatan dan permastautin di negara berkenaan. Diperingkat awal ini terdapat lebih kurang 5,000 jenis barangan keperluan harian berbagai katogeri dijual di mall ini. Angka ini akan ditambah dari masa ke semasa. Setiap barangan yang dijual mempunyai nilai PV dan perbelanjaan peribadi serta ahli ahli di dalam jaringan akan menyumbangkan pendapatan kepada ahli AtomyAza yang membeli belah di mall ini. Ia adalah tambahan kepada apa yang ada di Atomy Mall sebelumnya.

AtomyAza Mall Malaysia, Indonesia, Singapore, Thailand dan negara negara di luar Korea Selatan hanya akan beroperasi seawal December 2020 iaitu setahun berikutnya selepas tarikh pelancaran rasmi AtomyAza di Korea Selatan. Ini bermakna ahli ahli Atomy sedia ada yang bukan warga dan pemastautin tetap di negara gangnam itu, harus sabar menunggu satu tahun lagi dari sekarang sebelum dapat menikmati manfaat berbelanja di mall tersebut sebagaimana yang telah didapati di Atomy Mall selama ini. 




Anda boleh akses AtomyAza Mall Korea ini di pautan www.atomyaza.co.kr

Tonton video panduan dan cara mengakses website/mall berkenaan


*Jika anda adalah ahli Atomy yang telah tamat tempoh keahlian, segera daftar semula (percuma) kalau tidak mahu terlepas peluang membeli belah ribuan barangan keperluan harian di Aza Mall sambil menjana pendapatan yang lebih besar potensinya berbanding apa yang ditawarkan di Atomy Mall sebelum ini. Klik SINI untuk bantuan pendaftaran semula @ hubungi distributor/rakan yang memperkenalkan Atomy kepada anda sebelumnya untuk bantuan!

No comments:

Post a Comment