Dr Fadzilah Kamsah, Dr Muhaya & Dr Tengku Asmadi Kesal Join Atomy? Jom Dengar Pengakuan Mereka!

Benarkah Dr Fadzilah Kamsah, Dr Muhaya, Dr Tengku Asmadi (DTA) dan para motivator popular lain telah menyesal menyertai Atomy? Apa cerita sebenarnya? Apa yang tidak kena dengan Atomy?. Apa kah ada unsur unsur yang meragukan dalam Atomy seperti satus produk produknya yang tidak halal, sistem Atomy berunsur piramid ala skim cepat kaya dan cara bisnesnya tidak mematuhi syariah (non compliance syarie)?

Sebaiknya tonton dan dengar sendiri pengakuan dari mulut mereka dari mempercayai pelbagai rumor dan tanggapan sebahagian masyarakat yang mungkin keliru dan tidak mendapat maklumat tepat serta lengkap berkenaan syarikat gergasi dari Korea Selatan ini.


Nah... dah tonton dan dengar sendiri apa yang dikatakan Dr Fadzilah Kamsah?. Jelas sekali beliau mengakui kesal kerana lambat menyertai Atomy, beliau ragu ragu diawal dulu disebabkan tanggapan beliau bahawa Atomy ini sama seperti kebanyakan syarikat MLM lain yang cenderung "mencekik darah" dan merugikan banyak orang sehingga apa saja yang berkaitan MLM dianggap sama saja. Dinyatakan juga oleh mereka dalam video berkenaan bahawa ramai orang yang telah mendapat manfaat dari Atomy dan kehidupan mereka telah bertukar menjadi lebih positif, lebih berkemampuan setelah manfaatkan perniagaan santai santai paling murni ini.

Masih nak bertangguh lagi? Tepuk dada tanya minda!

Jom sertai Atomy bersama mereka tanpa perlu keluarkan satu sen pun modal untuk mendapatkan akaun Atomy anda, sebaliknya dengan akaun percuma ini, anda telah berpeluang menjana pendapatan yang luar biasa dengan hanya membeli belah apa saja keperluan harian anda yang ada di Mall ini.

Hanya Whatsapp Kami dan sertakan maklumat peribadi anda (Nama spt dalam MyKad, No Mykad, Alamat Lengkap, Email & No Hp) dan akaun anda akan siap dalam kadar yang segera dan boleh terus login ke website rasmi Atomy Malaysia.

No comments:

Post a Comment