BB Cream Korea Terbaru 2020 Absolute Series

BB Cream Korea teknologi tinggi siri Absolute terbaru diambang tahun 2020 buatan Kolmar Korea BnH, diedarkan oleh Atomy Korea. BB Cream pilihan terbaik masa kini yang harus dicuba oleh penggemar BB Cream yang mementingkan keberkesanan, selamat serta halal digunakan. Kini Absolute BB Cream ini sudah dijual di Malaysia.

Kelebihan Atomy Absolute BB Cream

1. Memberi kesan pencerahan pada kulit
2. Mengurangkan kesan kedutan/keriput akibat proses penuaan/aging
3. Melindungi lapisan kulit dengan adanya pelindung SPF50+ dan PA++++

Pengguna BB Cream Absolute ini akan mendapati kulit mereka kian cerah kesan tindakan essence "Selective Brightening Code" 4 jenis tumbuhan

a. Kulit akan lebih bercahaya (glowing) dengan "Melting Essential System" yang amat kaya dengan nutrisi.
b. Memberi kesan lembapan yang luar biasa (Hyper Moisturizing Effect) dan melindungi kulit
c. Sistem kawalan minyak tersendiri yang akan menutupi segala flek, kulit kasar serta tone kulit yang tidak seragam. Ianya cepat meresapi ke dalam lapisan kulit.
d. Kulit tidak saja menjadi lebih cerah malah lebih kenyal hasil tindakan "Selective Brightening Code" dan juga "Soft Focus Effect" dengan meninggalkan kilauan yang natural.
e. "Fitting Polimer" pula akan memberi kesan ketegangan kulit yang merata dan mampu menjadikan makeup yang dipakai dapat bertahan lebih lama serta tidak bergumpal.

Menariknya BB Cream Absolute Series ini didatangkan dalam 3 pilihan warna yang boleh disesuaikan dengan keperluan warna kulit iaitu:

* No 13 - Untuk kulit cerah
* No 21 - Untuk kulit sederhana cerah
* No 23 - Sama tone kulit natural

Kandungan: Setiap bekas mengandungi 33 ml

Harga: RM64.00







Cara Penggunaan (Video)

No comments:

Post a Comment